Week van de vrijwilliger

vrijwilligers

Dankjewel, vrijwilliger!

In onze gemeente zijn vele vrijwilligers actief. Onbezoldigd en uit vrije wil zetten zij zich in voor een goed doel, in hun buurt, voor familie of vrienden, bij acties en evenementen of in een organisatie. Zij zorgen voor het spreekwoordelijke cement in onze gemeenschap en we willen hen daarvoor hartelijk bedanken! Dankzij de bijdrage van alle vrijwilligers is Rijkevorsel een warme samenleving. Van 3 maart tot en met 11 maart 2018 worden alle vrijwilligers terecht in de kijker gezet tijdens de ‘Week van de Vrijwilliger’.

Vrijwilligersdatabank

Op de gemeentelijke website is er een online vrijwilligersdatabank beschikbaar. Alle Rijkevorselse organisaties en verenigingen die beroep willen doen op vrijwilligers kunnen hiervoor een oproep insturen, die vervolgens gepubliceerd wordt op www.rijkevorsel.be/vrijwilliger.

Wil jij je als vrijwilliger inzetten? Wil je weten waar je vrijwilligerswerk kan doen? Ontdek via de vrijwilligersdatabank welke vacatures er allemaal beschikbaar zijn voor vrijwilligers in Rijkevorsel. Misschien staat er wel iets tussen waar je al jaren naar op zoek bent! Per oproep vind je een omschrijving van de vacatures met de vereiste profielen, eventuele voorwaarden en contactgegevens.

week van de vrijwilliger